Sportmassage 2019-03-30T10:13:14+02:00

Sportmassage

Als sportmasseur tref ik maatregelen ter verbetering van de fysieke gesteldheid van de sporter en ter voorkoming van blessures. In de meeste gevallen ben ik bezig met masseren, (elastisch) tapen en bandageren. Bij een sportmassage van 45 en 60 minuten kan ik uitgebreider ingaan op uw wensen en uw probleemgebieden meer aandacht geven.

Ook kunt u bij mij terecht voor lange termijn behandelingen. We maken samen een plan van aanpak en ik geef u voorlichting en advies over uw klacht.

Belangrijke informatie

  • Zorg dat je voldoende water drinkt voor en na de massage om afvalstoffen te kunnen afvoeren.
  • Neem voordat je een massage neemt een douche voor extra ontspanning en hygiëne.
  • Tijdens de massage raad ik je aan je telefoon uit te schakelen.
  • Het is niet toegestaan om een massage te nemen onder invloed van drugs of alcohol.
  • Bij een poging tot seksuele toenadering ben ik verplicht hiervan aangifte te doen bij de politie.

Gezondheid

Wanneer je twijfelt of je wel of geen gebruik mag maken van een massage, informeer dan bij je arts of therapeut of een massage geschikt is i.c.m. jouw medicijngebruik, klachten en gesteldheid. Wanneer ik twijfel over jouw gesteldheid voor of tijdens de massage dan kan het zijn dat ik de massage annuleer of onderbreek.

Lees ook de contra-indicaties
Boek nu een massage